| 0 yorum ]

Train - Hey, Soul Sister Türkçe Çeviri.
Hey! Hey! Hey!
Your lipstick stays
On the front lobe of my left-side brains
I knew I wouldn't forget you
And so I went and let you blow my mind

Hey! Hey! Hey!
Rujun hala,
Beynimin yan köşesinde, ön lobumda durur
Seni unutamayacağımı biliyordum,
Gittim ve aklımı başımdan almana izin verdim öylece

Your sweet moonbeam
The smell of you in every single dream I dream
I knew when we collided
You're the one I have decided
Who's one of my kind

Senin tatlı ay ışığın
Her bir hayalimdeki o kokun,
Biliyordum, birdik biz
Karar vermiştim, o sendin
Benim gibi olan

Hey, soul sister
Ain't that Mr. Mister on the radio, stereo?
The way you move ain't fair, you know?
Hey, soul sister
I don't wanna miss a single thing you do
Tonight

Hey, ruh eşim
Şu radyodaki Mr. Mister değil mi?
Biliyor musun, şu edaların hiç adil değil.
Hey ruh eşim,
Hiç bir hareketini kaçırmak istemiyorum
Bu gece

Hey! Hey! Hey!
Just in time
I'm so glad you have a one-track mind like me
You gave my life direction
I gave your love connection we can't deny

Tam zamanında,
Öyle memnunum ki, sen de benim gibi sabit fikirlisin
Hayatıma yön verdin
İnkar edemeyeceğimiz bir iletişim var

I'm so obsessed
My heart is bound to beat
Right out my untrimmed chest
I believe in you
Like a virgin, you're Madonna
And I'm always gonna wanna blow your mind

Resmen bağımlıyım
Kalbim atma zorunda
Şu tıraşsız göğsümde
Sana inanıyorum
Bir bakire gibi, sen Madonna'sın
Ve aklını başımdan alacağım her zaman

The way you can cut a rug
Watching you is the only drug I need
So gangster, I'm so thug
You're the only one I'm dreaming of, you see
I can be myself now, finally
In fact, there's nothing I can't be
I want the world to see you be with me

Dans etme şeklin,
Seni izlemek, ihtiyacım olan tek şey
Tam bir eşkiyayım
Biliyorsun, tek hayalim sensin
Sonunda kendim gibiyim
Aslında, olabileceğim başka bir şey yok
Yanımda olduğum o dünyayı görmek istiyorum.

Hey, soul sister
I don't wanna miss a single thing you do
Tonight
Hey! Hey! Hey!
Tonight
Hey! Hey! Hey!
Tonight

Hey, ruh eşim
Hiç bir hareketini kaçırmak istemiyorum
Bu gece
Hey!
Bu gece
Hey!

Bu gece


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR