| 0 yorum ]

Radio Killer - Be Free Türkçe Çeviri
I care about love, and how I feel
I care about dreams, I'm making them real
I care about you, I care about me
No, no worry, yes, I'm able to be free !

Aşka değer veriyorum, ve ne hissettiğime
Rüyalara değer veriyorum, onları gerçeğe çeviriyorum.
Sana değer veriyorum, kendime değer veriyorum
Hayır, endişelenme, evet, ben özgür olabilirim!

I live my life, day by day
I live it proudly in any way
I'm able to love, I'm able to dream
I'm able to make you, I guess I'm able to be free !

Hayatımı yaşıyorum, gün be gün
Her anını gururla yaşıyorum
Sevebilirim , rüya görebilirim
Seni yapabilirim , sanırım ben özgür olabilirim!

I'm able to be free
Ben özgür olabilirim

I care about love, and how I feel
I care about dreams, I'm making them real
I care about you, I care about me
No, no worry, yes, I'm able to be free !

Aşka değer veriyorum, ve ne hissediyorum ?
Rüyalara değer veriyorum, onları gerçeğe çeviriyorum.
Sana değer veriyorum, kendime değer veriyorum
Hayır, endişelenme, evet, ben özgür olabilirim!

I'm able to be free
Ben özgür olabilirim
I'm able to be free
Ben özgür olabilirim
Yes I'm able to be free

Evet özgür olabilirim


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR