| 0 yorum ]

One Direction - Steal My Girl Türkçe Çeviri
She’s been my queen since we were sixteen
We want the same things, we dream the same dreams, alright, alright
I got it all cause she is the one
Her mom calls me love, her dad calls me son, alright, alright
I know, I know, I know for sure

Onaltıncı yaşımızdan beri o benim kraliçem
Aynı şeyleri istiyoruz,aynı hayalleri kuruyoruz,tamam tamam
Herşeyi anladım çünkü o kız tek
Annesi bana canım diye hitap eder,babası oğlum der,tamam tamam
Elbette biliyorum,biliyorum,biliyorum

Everybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one cause she belongs to me

Herkes benim sevgilimi çalmak istiyor
Herkes onun kalbini çalmak istiyor
Dünyada ondan milyonlarcası var
Git kendine başkasını bul çünkü o bana ait

Kisses that queen, her walk is so mean
And every jaw drops when she’s in those jeans, alright, alright
I don’t exist if I don’t have her
The sun doesn’t shine, the world doesn’t turn, alright, alright
But I know, I know, I know for sure

O kraliçeye öpücükler,yürüyüşü çok havalı
Ve o pantolonları giydiği zaman herkesin ağzı açık kalıyor,tamam tamam
O kız olmadan ben yaşayamam
Güneş ışıldamaz,dünya dönmez,tamam tamam
Ama elbette biliyorum,biliyorum,biliyorum

Everybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one cause she belongs to me

Herkes benim sevgilimi çalmak istiyor
Herkes onun kalbini çalmak istiyor
Dünyada ondan milyonlarcası var
Git kendine başkasını bul çünkü o bana ait

She knows, she knows
That I never let her down before
She knows, she knows
That I’m never gonna let them take her love away from me now

O biliyor ki
Daha önce onu asla yarı yolda bırakmadım
O biliyor ki
Onun sevgisini artık asla benden çalmalarına izin vermeyeceğim

Everybody wants to steal my girl
Everybody wants to take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Well find another one cause she belongs to me

Herkes benim sevgilimi çalmak istiyor
Herkes onun kalbini çalmak istiyor
Dünyada ondan milyonlarcası var

Git kendine başkasını bul çünkü o bana ait


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR