| 0 yorum ]

Kiesza - What Is Love Türkçe Sözleri

I don't know you're not there.
I give you my love, but you just don't care.
Was I right, was I wrong.
Give me a sign.
Burada olmadığını bilmiyorum.
Sana aşkımı verdim, ama sen umursamadın bile.
Haklı mıydım, hatalı mıydım.
Bana bir işaret ver.

What is love?
Baby don't hurt me, don't hurt me, no more.
What is love?
Baby don't hurt me, dont hurt me, no more.
Aşk nedir?
Bebeğim incitme beni, incitme beni, artık değil.
Aşk nedir?
Bebeğim incitme beni, incitme beni, artık değil.

I don't know, what can I do?
What can I say it's up to you.
I know your right, just me and you.
I can't go on.
Bilmiyorum, ne yapabilirim?
Sana doğru gelebilecek ne söyleyebilirim ki.
Senin doğrunu biliyorum, sadece ben ve sen.
Devam edemem.

What is love?
Baby don't hurt me, don't hurt me, no more.
What is love?
Baby don't hurt me, dont hurt me, no more.
Aşk nedir?
Bebeğim incitme beni, incitme beni, artık değil.
Aşk nedir?
Bebeğim incitme beni, incitme beni, artık değil.

Ooh, ooh... yeah..
Ooh, ooh, ooh... yeah
Ooh, ooh... evet..
Ooh, ooh, ooh... evet

I want no other, no other lover
This is your life, but it's our time.
But when we are together, I need you forever.
Is this love?
Başkasını istemiyorum, başka bir sevgiliyi
Bu senin hayatın, ama bizim zamanımız.
Ama birlikte olduğumuzda, sana sonsuza dek muhtacım
Bu aşk mıdır?

What is love?
Baby don't hurt me, don't hurt me, no more.
What is love?
Baby don't hurt me, dont hurt me, no more.
Aşk nedir?
Bebeğim incitme beni, incitme beni, artık değil.
Aşk nedir?
Bebeğim incitme beni, incitme beni, artık değil.

Don't hurt me, no more
Baby don't hurt me, no more... no more
İncitme beni, artık değil

Bebeğim incitme beni, artık değil... artık değil


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR