| 0 yorum ]

INNA - Body And The Sun Türkçe Tercümesi :
We were sexy
Seksiydik
We were bad
Fenaydık
We were everything, everyone wished they had
Herşeydik,Herkesin dilediği
We were crazy
Çılgındık
We were good
İyiydik
We did everything that others wished they could
Başkalarının yapmayı istediği herşeyi yaptık

We were falling when the skies were blue
Gökler maviyken düşüyorduk
It's a shame how winter came too soon
Kışın ne kadar çabuk gelmesi bir utanç
Tried to love you but the love falls too
yabancisarkidinleme.blogspot.com
Seni sevmeyi denedim ama aşkta düşer
Should we let it go, let it go, let it go?
Bırakalım da düşsün mü, düşsün mü?

I've been thinking 'bout you
Senin hakkında düşünmekteyim
You've been thinking 'bout me
Benim hakkımda düşünmektesin
All the things that we've done
Yapmış olduğumuz herşey
Oh how I miss your body and the sun
Oh Vücudunu güneşi ne kadar özlüyorum
I've been thinking 'bout you
You've been thinking 'bout me
Benim hakkımda düşünmektesin
We were nothing but fun
Hiçbirşeydik eğlence dışında
Oh how I miss your body and the sun
Oh Vücudunu güneşi ne kadar özlüyorum

Ain't no limits
Limit yok
Ain't no rules
Kural yok
Baby there ain't no telling what we can do
Bebeğim ne yapmamızı söyleyen yok
We'll get crazy
Çıldıracağız
We'll be cool
Kuul olacağız
We'll do everything others wished they could
Başkalarının yapmak istediği herşeyi yapacağız
We were falling when the skies were blue
Gökler maviyken düşüyorduk
It's a shame how winter came too soon
Kışın ne kadar çabuk gelmesi bir utanç
Tried to love you but the love falls too
Seni sevmeyi denedim ama aşkta düşer

Should we let it go, let it go, let it go?
Bırakalım da düşsün mü, düşsün mü?
I've been thinking 'bout you
Senin hakkında düşünmekteyim
You've been thinking 'bout me
Benim hakkımda düşünmektesin
All the things that we've done
Yapmış olduğumuz herşey
Oh how I miss your body and the sun
Oh Vücudunu güneşi ne kadar özlüyorum
I've been thinking 'bout you
You've been thinking 'bout me
Benim hakkımda düşünmektesin
We were nothing but fun
Hiçbirşeydik eğlence dışında
Oh how I miss your body and the sun
Oh Vücudunu güneşi ne kadar özlüyorum

Oh how I miss your body and the sun
Oh Vücudunu güneşi ne kadar özlüyorum

I've been thinking 'bout you
Senin hakkında düşünmekteyim
I've been thinking 'bout you
Senin hakkında düşünmekteyim
Oh how I miss your body and the sun

Oh Vücudunu güneşi ne kadar özlüyorum

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR