| 1 yorum ]

Sizlere yepyeni bir isim daha ! Blogumuzdaki en büyük amaç sizlere yeni isimler sunabilmektir.
Ünlü isimler bir yana yeni isimler arıyor insan işte tamda burada biz devreye giriyoruz.
Şimdi sizlere önereceğim isim ülkesinde bile tanınmıyor.
Evet arkadaşlar günün ismi : Barbora Mochowa.
Barbora Mochowa müzik dünyasına yeni yeni adım atmaya çalışan Çek sanatçıdır.
Bu şarkıda piyano ve müzikte ona aittir.
Ben şarkıyı çok beğendim bakalım siz ne düşüneceksiniz ?
Barbora Mochowa ve şarkısı Rise and Shine .




1 yorum

Adsız dedi ki... @ 9 Ekim 2014 16:28

çok beğendim ben de teşekkürler paylaştığın için.

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR