| 6 yorum ]

Calvin Harris ft John Newman - Blame Türkçe Çeviri :
Can't be sleepin'
Uyuyamıyorum
Keep on waking
Uyanmaya devam
Is that the woman next to me?
Bu kadın mı yanımdaki
Guilt is burning
Suçluluk yanıyor
Inside I'm hurting
İçimde canım yanıyor
yabancisarkidinleme.blogspot.com
This ain't a feeling I can't keep

Bu dayanamayacağım bir duygu değil


So blame it on the night
Geceyi suçla
Don't blame it on me
Beni suçlama
Don't blame it on me
Beni suçlama
Blame it on the night
Geceyi suçla
Don't blame it on me
Beni suçlama
Don't blame it on me
Beni suçlama

Blame it on the night
Geceyi suçla
Don't blame it on me
Beni suçlama
Don't blame it on me
Geceyi suçlama
So blame it on the night
Geceyi suçla
Don't blame it on me
Beni suçlama
Don't blame it on me
Beni suçlama

Can't you see it?
Göremiyor musun ?
I was manipulated by it
Aklım çelinmişti
Too little to the dawn
Şafağa çok yakın
I had no choice in this
Bunda hiç seçeneğim yok
I watch the [?]
İzledim
She needed me to talk
Benim konuşmama ihtiyacı vardı

So blame it on the night
Geceyi suçla
Don't blame it on me
Beni suçlama
Don't blame it on me
Beni suçlama
Blame it on the night
Geceyi suçla
Don't blame it on me
Beni suçlama
Don't blame it on me
Beni suçlama

Blame it on the night
Geceyi suçla
Don't blame it on me
Beni suçlama
Don't blame it on me
Geceyi suçlama
So blame it on the night
Geceyi suçla
Don't blame it on me
Beni suçlama
Don't blame it on me
Beni suçlama

No one saw something
Kimse birşey görmedi.
Start a thing
Birşey başlat,
Yeah
Evet
I got defense
Savunmam var
Oh I promise (I'll be better this time, I will be better this time)
Söz veriyorum(Bu sefer daha iyi olacağım)

Don't blame it on me
Beni suçlama
Don't blame it on me
Beni suçlama

6 yorum

Adsız dedi ki... @ 12 Ekim 2014 14:21

çok hoş

Adsız dedi ki... @ 22 Ekim 2014 21:15

Harika Calvin zaten taşş

Adsız dedi ki... @ 5 Kasım 2014 14:48

Şarkı çok güzel yyha :)

Adsız dedi ki... @ 9 Aralık 2014 00:33

harika........

Adsız dedi ki... @ 9 Aralık 2014 00:34

john newman çok hoş yhaa çok yakışıklııııı

Adsız dedi ki... @ 3 Nisan 2015 17:08

Calvin harrise bayiliyorum çak yakisikli

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR