| 0 yorum ]

Aynur Aydın - The World I Know Türkçe Sözleri :

It was meant to happen
Olacağı vardı
It`s was time for the end
Son (ayrılık) zamanıydı
Now i`m calling your name
Şu an adını haykırıyorum
Out ın the rain
Yağmurda
Still remember back then
Hala hatırlıyorum
Thought our love could never end
Aşkımızın hiç bitmeyeceğini sanmıştım
Still ı`m calling your name
Hala adını haykırıyorum
I`m not ok
İyi değilim
Cause i always thought
Çünkü hep düşünürdüm
You would save my heart
Kalbimi koruduğunu
That you`d always be around
Ve hep orada olacağını
And ı never though
Hiç düşünmedim
The we`d fall apart
Ayrı düşeceğimizi
Help me out
Yardımıma yetiş
I`m in pain and i`m lost
Acı çekiyorum ve kayıp durumdayım
Get me back to the world ı know
Beni ait olduğum dünyaya geri döndür
While my tears are drying
Gözyaşlarım kuruduğu sırada
I am breathing at last
Nihayet nefes alıyorum
But the scar stays the same
Ama o yara izi aynı kalıyor
Won`t fade away

Ve asla silinip gitmeyecek

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR