| 0 yorum ]

Akcent - Faina Türkçe Çeviri

Ben gökyüzüne dokunabilirim.
Beni çıldırtmaya devam ediyorsun,
Lütfen hoşcakal deme!!

Ai shina shina shins hopa shina shina na nai
Faina faina faina faina-na-na
It's just the way you are!

Şinanay şinanay hopa şinanay
Faina faina faina faina-na-na
Olduğun gibisin!

I'm searching for some anwers
But they can't be found
The world is getting crazy
Please just say it loud!

Bazı cevaplar arıyorum,
Ama onları bulamıyorum.
Dünya çıldırıyor,
Sadece yüksek sesle söyle

Ai shina shina shins hopa shina shina na nai
Faina faina faina faina-na-na
It's just the way you are

Şinanay şinanay hopa şinanay
Faina faina faina faina-na-na
Olduğun gibisin

The way you touch me baby
I can touch the sky
You keep me going crazy
Please don't say goodbye

Bana dokunmanın yolu bebegim,
Ben gökyüzüne dokunabilirim.
Beni çıldırtmaya devam ediyorsun,
Lütfen hoşcakal deme

Ai shina shina shins hopa shina shina na nai
Faina faina faina faina-na-na
It's just the way you are

Şinanay şinanay hopa şinanay
Faina faina faina faina-na-na

Olduğun gibisin


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR