| 1 yorum ]

Bugün bir arkadaşımız yazdığı yazı dikkatimi çekti birazda hüzünlendirdi beni tam olarak şöyle diyordu : ''NOT ABOUT ANGELS'' şarkısını dinledikce sanki dünyam duruyo babamın ölümü aklıma geliyo ve bi kaç dakikalığına durup susuyorum...
Bugün o arkadaşımıza ithafen bir kaç parça paylaşacağım.
O hüzünlendi ben hüzünlendim sizde hüzünlüsünüz...
Sizlere her zaman herkes tarafından bilenen şarkılar değilde keşfedilemeyen şarkıları önermeye çalışıyorum.Bugünde aynısını yapacağım sizleri muhteşem eserlerle tanıştıracağım.
Bu arada çok sevdiğim bazı yerli parçalarıda atmak istedim.

Not : Şarkılar otomatik başlayamacaktır Play tuşuna basmanız gerekmektedir.
Herzaman belirttiğim gibi yorumlarınızı eksik etmezseniz çok daha iyi bir listeyle karşınızda olurum.

4. Parçaya İthafen ;
Zaman zaman yine uykusuzluk çekiyorum ama…
Çokta takılmıyorum artık bu uyku konusuna,
Uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana…
Câhit Sıtkı Tarancı


1.yabancisarkidinleme.blogspot.com

2.yabancisarkidinleme.blogspot.com

3.yabancisarkidinleme.blogspot.com

4.yabancisarkidinleme.blogspot.com

5.yabancisarkidinleme.blogspot.com




1 yorum

Adsız dedi ki... @ 8 Şubat 2015 03:05

Yukarıda 5 parçanın isimlerini de yazabilmeniz mümkün müdür ?

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR