| 1 yorum ]

Rixton - Me and My Broken Heart Türkçe Sözleri .


All I need's a little love in my life
Tüm ihtiyacım olan biraz aşk hayatımda
All I need's a little love in the dark
Tüm ihtiyacım olan biraz aşk karanlıkta
A little but I'm hoping it might kick start
Umuyorum ki bir başlangıç yaratabilir biraz da olsa
Me and my broken heart
Ben ve kırık kalbim
I need a little loving tonight
Biraz sevişmeye ihtiyacım var bu gece
Hold me so I'm not falling apart
Tut beni ki parçalanmayayım
A little but I'm hoping it might kick start
Umuyorum ki bir başlangıç yaratabilir biraz da olsa
Me and my broken heart
Ben ve kırık kalbim

Shot gun, aimed at my heart, you got one
Tüfek kalbime nişan alınmış, bir tane aldın
Tear me apart and then some
Beni parçalara ayır ve sonra biraz daha
How do we call this love
Bu aşka ne diyoruz
I try to run away but your eyes
Uzaklaşmaya çalışıyorum ama gözlerin
Tell me to stay, oh why,
Bana kal diyor , neden ?
Why do we call this love
Neden buna aşk diyoruz

It seems like we've been losing control
Görünen o ki kontrolü kaybetmekteyiz
Somebody tell me I'm not alone
Birisi benim yalnız olmadığımı söyler
When I say
Söylediğim zaman

All I need's a little love in my life
Tüm ihtiyacım olan biraz aşk hayatımda
All I need's a little love in the dark
Tüm ihtiyacım olan biraz aşk karanlıkta
A little but I'm hoping it might kick start
Umuyorum ki bir başlangıç yaratabilir biraz da olsa
Me and my broken heart
Ben ve kırık kalbim
I need a little loving tonight
Biraz sevişmeye ihtiyacım var bu gece
Hold me so I'm not falling apart
Tut beni ki parçalanmayayım
A little but I'm hoping it might kick start
Umuyorum ki bir başlangıç yaratabilir biraz da olsa
Me and my broken heart
Ben ve kırık kalbim

Maybe some part of you just hates me
Belki bazı parçan benden nefret eder
You pick me up and play me
Tavla oyna benimle
How do we call this love?
Buna nasıl aşk diyoruz ?
One time tell me you need me tonight
Bir kez bana ihtiyacın olduğunu söyle bu gece
To make it easy, you lie
Kolaylaştırmak için , yalan söyle
And say it's all for love
Ve hepsinin aşk için olduğunu söyle

It seems like we've been losing control
Görünen o ki kontrolü kaybetmekteyiz
Somebody tell me I'm not alone
Birisi benim yalnız olmadığımı söyler
When I say
Söylediğim zaman

All I need's a little love in my life
Tüm ihtiyacım olan biraz aşk hayatımda
All I need's a little love in the dark
Tüm ihtiyacım olan biraz aşk karanlıkta
A little but I'm hoping it might kick start
Umuyorum ki bir başlangıç yaratabilir biraz da olsa
Me and my broken heart
Ben ve kırık kalbim

I need a little loving tonight
Biraz sevişmeye ihtiyacım var bu gece
Hold me so I'm not falling apart
Tut beni ki parçalanmayayım
A little but I'm hoping it might kick start
Umuyorum ki bir başlangıç yaratabilir biraz da olsa
Me and my broken heart
Ben ve kırık kalbim

Whoa oh, whoa oh
Me and my broken heart
Ben ve kırık kalbim
Whoa oh, whoa oh
Me and my broken
Ben ve kırık kalbim

Yeah, yeah, yeah
Evet,evet,evet
(Me and my broken)
Ben ve kırık kalbim
Yeah, yeah, yeah
Evet,evet,evet
How do we call this?
Buna ne diyoruz ?

It's just me
Sadece ben
It's just me
Sadece ben
It's just me
Sadece ben
Me and my broken heart
Ben ve kırık kalbim

All I need's a little love in my life
Tüm ihtiyacım olan biraz aşk hayatımda
All I need's a little love in the dark
Tüm ihtiyacım olan biraz aşk karanlıkta
A little but I'm hoping it might kick start
Umuyorum ki bir başlangıç yaratabilir biraz da olsa
Me and my broken heart
Ben ve kırık kalbim


1 yorum

asdasd dedi ki... @ 27 Kasım 2014 12:43

Me and my broken heart

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR