| 0 yorum ]

Ferhan - Aklım Başıma Geldi Şarkı Sözü,Ferhan - Aklım Başıma Geldi Şarkı Sözleri .

Şu perişan halimi görmüyorsan
Bir gün olsun dertlerimi sormuyorsan
Kendinden başkasını sevmiyorsan
Yaşamanın ne anlamı var bilmiyorsan

Sen yoluna git ben yoluma
Biz birlikte olamayız
Sen başkasına tak koluna
Ben alışırım yokluğuna

Yalnızlık şahidim olsun dönmem sana
Artık günahımı bile vermem sana
Belki çok geç geldi bu aklım başıma
Olsun nerden dönsem kar kalır yanıma (x2)


etiketler : Şu perişan halimi görmüyorsan şarkısı sözleri,Sen yoluna git ben yoluma biz birlikte olamayız şarkısı ve sözleri,sen başkasını tak koluna ben alışırım yokluğuna şarkısı ve sözleri

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR