| 0 yorum ]

Serhan - Düşlerimin İçinde Şarkı Sözleri,Serhan - Düşlerimin İçinde Şarkı Sözü,Serhan Şarkı Sözleri.

Gidişini sessiz çaresiz izledim.
Giderken yüreğimi aldın benden,
İçine düştüğüm büyük boşluktayım.
Dönüp bak perişan haldeyim
Yaşadığım şeyler bir ömre bedeldi.
Pişman değilim hepsi çok güzeldi.
Şimdi ıssız bir karanlıktayım,
Umutlarım tükendi yaralıyım,

Yolumu şaşırdım bulamıyorum.
Düşlerimin içinde kayboluyorum...
Derin sızılar bıraktın bende,
Ne olurdu sevseydin sende

Acım içimde çığ gibi büyüyor.
Bendeki deli fırtına dinmiyor.
Işıldayan gözlerle sana bakıyordum.
Güldüğümde güller açıyordu.

Yaşadığım şeyler bir ömre bedeldi.
yabancisarkidinleme.blogspot.com
Pişman değilim hepsi çok güzeldi.
Şimdi ıssız bir karanlıktayım.
Umutlarım tükendi yaralıyım.

Yolumu şaşırdım bulamıyorum.
Düşlerimin içinde kayboluyorum...
Derin sızılar bıraktın bende,
Ne olurdu sevseydin sende (x2)

Sevmeseydim deli gibi keşke.



Etiketler : Serhan - Düşlerimin İçinde Şarkı Sözleri,Serhan - Düşlerimin İçinde Şarkı Sözü,Serhan Şarkı Sözleri,Yaşadığım Şeyler Bir Ömre Bedeldi Pişman Değilim Hepsi Çok Güzeldi Şarkı ve Sözleri,Yolumu Şaşırdım Bulamıyorum Şarkısı Sözleri

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR