| 0 yorum ]

 Ross Lynch - Stuck On You Türkçe Çeviri, Ross Lynch - Stuck On You Türkçe Anlamı, Ross Lynch - Stuck On You Türkçe Şarkı Sözleri.

Ooh, ooh, yeah
Ooh, ooh, evet

Okay, maybe I’m shy
Tamam, belki utangaç olabilirim
But usually I speak my mind
Ama genelde aklımdan geçenleri söylerim
yabancisarkidinleme.blogspot.com
By your side, I’m tongue tied
Senin yanındayken dilim tutuluyor

Sweaty palms, I turn red
Terli avuç içleri, kızarıyorum
You think I have no confidence
Öz güvenim olmadığını düşünüyorsun
But I do, just not with you
Ama var, sadece seninle birlikte olmadığımda

Now, I’m singing all the words
Söylemeye korktuğum
I’m scared to say
Tüm kelimeleri şarkı olarak söylüyorum
Yeah
Evet

So forgive me if I’m doing this all wrong
Eğer yanlış yapıyorsam beni affet
I’m trying my best in this song
Bu şarkıda en iyisini yapmak istedim
To tell you, what can I do?
Sana anlattım, ne yapacağım?
I’m stuck on you
Sana takılı kaldım

I’m hoping, you feel what I do
Umarım benim gibi hissediyorsundur
'Cause I told mom about you
Çünkü anneme senden bahsettim
I told her, what can I do?
Ona anlattım, ne yapacağım
I’m stuck on you
Sana takılı kaldım

And like the night sticks to the moon
Sanki gece aydan ayrılamıyor
Girl, I’m stuck on you
Kız(Kızım) sana takılı kaldım
Ooh, ooh, yeah
Ooh, ooh, evet

Look at me, perfectionist
Bana bak, mükemmeliyetçi
Yeah, I’m a workaholic
Evet ben işkoliğim
I’m on my phone, I feel at home
Telefondayım, evde gibi hissediyorum

I don’t like rules, but make my bed
Kurallardan hoşlanmam, ama yatağımı yapıyorum
yabancisarkidinleme.blogspot.com
Floss to keep my teeth perfect
Dişlerimi mükemmel tutmak için diş ipi kullanıyorum
Yeah it’s true, I got issues
Evet doğru sorunlarım var

So I’m singing all the words
Söylemeye korktuğum
I’m scared to say
Tüm kelimeleri şarkı olarak söylüyorum
Yeah
Evet

So forgive me if I’m doing this all wrong
Eğer yanlış yapıyorsam beni affet
yabancisarkidinleme.blogspot.com
I’m trying my best in this song
Bu şarkıda en iyisini yapmak istedim
To tell you, what can I do?
Sana anlattım, ne yapacağım?
I’m stuck on you
Sana takılı kaldım

I’m hoping, you feel what I do
Umarım benim gibi hissediyorsundur
'Cause I told mom about you
Çünkü anneme senden bahsettim
I told her, what can I do?
Ona anlattım, ne yapacağım
I’m stuck on you
Sana takılı kaldım

And like the night sticks to the moon
Sanki gece aydan ayrılamıyor
Girl, I’m stuck on you
Kız(Kızım) sana takılı kaldım
Ooh, ooh, yeah
Ooh, ooh, evet
I’m stuck on you

Sana takılı kaldım


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR