| 0 yorum ]

Lana Del Rey - Florida Kilos Türkçe Şarkı Sözleri,Lana Del Rey - Florida Kilos Türkçe Çevirisi,Lana Del Rey - Florida Kilos Türkçe Anlamı

White lines, pretty baby, tattoos
Beyaz çizgiler, güzel bebek, dövmeler
Don't know what they mean, they're special, just for you
Ne demek olduğunu bilmiyorum, onlar özel, sadece senin için
White palms, bakin' powder on the stove,
Beyaz palmiyeler, ocakta kabartma tozu
Cooking up a dream turning diamonds into snow
Hayalleri pişir, elması kara çevir

I feel you, pretty baby, feel me
Seni hissediyorum, güzel bebek, beni hisset
Turn it up hot, loving you is free
Sıcağa çevir, seni sevmek bedava
I like it down, like it down way low
Aşağı seviyorum, aşağı düşük yol
But you already know that
Ama bunu zaten biliyorsun
You already know
Zaten biliyorsun

Come on down to Florida
Florida'ya gel
I got something for ya
Senin için bir şeyim var
We could see the kilos on the keys, baby, oh ya
Biz anahtarları kilolarda görebiliriz, bebeğim, oh ya
Guns in the summertime
Yazın silahlar
Chica, cherry, cola, lime
Kız, kiraz, kola, limon
Prison isn't nothing to me if you'll be by my
Kaçış benim için hiçbir şey eğer benim yanımda olacaksan

Yayo, yayo, yayo
And all the dope things
Tüm uyuşturucu saldırganlardan
Yayo, yayo, Yayo

Zoom in my mouth and gold hoops
Altın çemberlerle benim kilometreme yaklaş
You like your little baby like you like your drinks, cool
Küçük bebeğini seviyorsun sanki içkini sever gibi, serin
White lines, pretty daddy goes
Beyaz çizgiler, güzel babalık, kayağa git
Kid, you snort it like a champ
Şampiyon gibi burnunda soluyorsun
Like the winner, winner"
Sanki kıştaymış , kışta

Come on down to Florida
Florida'ya gel
I got something for ya
Senin için bir şeyim var
We could see the kilos on the keys, baby, oh ya
Biz anahtarları kilolarda görebiliriz, bebeğim, oh ya
Guns in the summertime
Yazın silahlar
Chica, cherry, cola, lime
Kız, kiraz, kola, limon
Prison isn't nothing to me if you'll be by my
Kaçış benim için hiçbir şey eğer benim yanımda olacaksan

Yayo, yayo, yayo
And all the dope things
Tüm uyuşturucu saldırganlardan
Yayo, yayo, Yayo

We could get high in Miami, ooh, dance the night away
Miamide kafayı bulabiliriz, gece boyunca dans
People never die in Miami, ooh, that's what they all say
İnsanlar Miami'de ölmez, onların hep söyledikleri
(You believe me, don't you baby?)
(Bana inanıyorsun, değil mi bebeğim?)

Come on down to Florida
Florida'ya gel
I got something for ya
Senin için bir şeyim var
We could see the kilos on the keys, baby, oh ya
Biz anahtarları kilolarda görebiliriz, bebeğim, oh ya
Guns in the summertime
Yazın silahlar
Chica, cherry, cola, lime
Kız, kiraz, kola, limon
Prison isn't nothing to me if you'll be by my
Kaçış benim için hiçbir şey eğer benim yanımda olacaksan

Yayo, yayo, yayo
And all the Floridians like
Tüm Floridaların dediği
Yayo, yayo, yayo
All the Columbians like
Tüm Kolombiyalıların dediği

Yayo, yayo, yayo
And all my girlfriends
Tüm kız arkadaşlarımın söylediği
Yayo, yayo, yayo
That's how I do it like
Bu nasıl yaptığımız
Mm oh, pretty baby
Mm oh, güzel bebek

Yayo, yayo, yayo
Tüm kız arkadaşlarımın söylediği
Yayo, yayo, yayo
Bu nasıl yaptığımız
Mm oh, güzel bebek

White lines, pretty baby
Beyaz çizgiler , güzel bebek
Gold teeth, pretty baby
Altın dişler, güzel bebek
Dance the night away

Tüm gece dans


Daha fazla Lana Del Rey


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR