| 9 yorum ]

Indila S.O.S Türkçe Şarkı Sözleri,Indila S.O.S Türkçe Şarkı Sözü,Indila S.O.S Türkçesi,Indila S.O.S Türkçe Şarkı Çevirisi

Indila Sos Şarkısı Dinle

Indila S.O.S (Yardım Çağrısı)
C'est un S.O.S., je suis touchée, je suis à terre !
Bu bir yardım çağrısı, dokundum, yerdeyim!
Entends-tu ma détresse, y a-t-il quelqu'un ?
Üzüntümü görüyor musun, orada biri var mı?
Je sens que je me perds
Kendimi gevşemiş gibi hissediyorum

J'ai tout quitté, mais ne m'en veux pas
Her şeyde çok iyiydim ama alınma
Fallait que je m'en aille, je n'étais plus moi
Gitmeye ihtiyacım vardı, artık ben değildim
yabancisarkidinleme.blogspot.com
Je suis tombée tellement bas
O kadar aşağıya düştüm ki artık
Que plus personne ne me voit
Kimse beni göremiyor
J'ai sombré dans l'anonymat
Anonimliğimle battım
Combattu le vide et le froid, le froid
Boşluk ve soğukla savaştım, soğukla
J'aimerais revenir, j'n'y arrive pas
Geri dönmek isterim, başaramıyorum
J'aimerais revenir
Geri dönmek isterim
Je suis rien, je suis personne
Ben hiçbir şeyim, ben hiç kimseyim
J'ai toute ma peine comme royaume
Bir krallık gibi üzüntülerim var
Une seule arme m'emprisonne
Sadece bir silah beni hapse atabilir
Voir la lumière entre les barreaux
Parmaklıklardan geçen ışığı görüyorum
yabancisarkidinleme.blogspot.com
Et regarder comme le ciel est beau
Ve güzel olan gökyüzüne bakıyorum
Entends-tu ma voix qui résonne (qui résonne)
Yankılanan sesimi duyuyor musun?

Her şeyde çok iyiydim ama alınma
Gitmeye ihtiyacım vardı, artık ben değildim
O kadar aşağıya düştüm ki artık kimse beni göremiyor
Anonimliğimle battım
Boşluk ve soğukla savaştım, soğukla
Geri dönmek isterim, başaramıyorum
Geri dönmek isterim

C'est un S.O.S., je suis touchée, je suis à terre !
Bu bir yardım çağrısı, dokundum, yerdeyim!
Entends-tu ma détresse, y a-t-il quelqu'un ?
Üzüntümü görüyor musun, orada biri var mı?
Je sens que je me perds
Kendimi gevşemiş gibi hissediyorum

Le silence tue la souffrance en moi
Sessizlik beni öldürüyor
L'entends-tu ? Est-ce que tu me vois ?
Duyuyor musun? Beni görüyor musun?
Il te promet, fait de toi
Sana söz verir, seni anlar
Un objet sans éclat
Işıltısız bir obje
Alors, j'ai crié, j'ai pensé à toi,
Sonra ben bağırdım, seni düşündüm
J'ai noyé le ciel dans les vagues, les vagues
Gökyüzündeki dalgalarda boğuldum, dalgalarda
Tous mes regrets, toute mon histoire
Bütün pişmanlıklarım, bütün hikayem
Je la reflète
Onu yansıtıyorum
Je suis rien, je suis personne
Ben hiçbir şeyim, ben hiç kimseyim
J'ai toute ma peine comme royaume
Bir krallık gibi üzüntülerim var
Une seule arme m'emprisonne
Sadece bir silah beni hapse atabilir
Voir la lumière entre les barreaux
Parmaklıklardan geçen ışığı görüyorum
Et regarder comme le ciel est beau
Ve güzel olan gökyüzüne bakıyorum
Entends-tu ma voix qui résonne (qui résonne)
Yankılanan sesimi duyuyor musun?

C'est un S.O.S., je suis touchée, je suis à terre !
Bu bir yardım çağrısı, dokundum, yerdeyim!
Entends-tu ma détresse, y a-t-il quelqu'un ?
Üzüntümü görüyor musun, orada biri var mı?
Je sens que je me perds
Kendimi gevşemiş gibi hissediyorum


9 yorum

esla dedi ki... @ 28 Temmuz 2014 16:56

Lutfen boyle guzel fransizca sarkilarinin hepsinin cevirisini yapar misiniz?

Adsız dedi ki... @ 9 Ağustos 2014 01:46

Super bi sarki bayildim beni anlatiyor

Adsız dedi ki... @ 4 Kasım 2014 01:46

Kesinlikle mükemmel

Adsız dedi ki... @ 26 Aralık 2014 14:05

harila bir şarkı bayildimmm

Adsız dedi ki... @ 29 Nisan 2015 09:03

Mükemmel sabah sabah o kadar güzel geldi ki dinlemek 😊

Adsız dedi ki... @ 18 Haziran 2015 03:59

Lütfen indila ve tlf 'nin düeti olan criminelin de çevirisini de yapar yapar mısınız her yerde aradım ama bulamadım bu şarkının da çevirisini yaparsanız çok sevinirim

Adsız dedi ki... @ 18 Haziran 2015 04:01

Evet criminel'i de yaparsanız çok sevinirim♡♥:*

Adsız dedi ki... @ 22 Eylül 2015 21:38

çok güzel bi kadın ve şarkı insanı dinlendiriyorrr

Adsız dedi ki... @ 25 Kasım 2015 08:53

Çok güzel ya

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR