| 0 yorum ]

American Authors - Best Day Of My Life Türkçe Çeviri,American Authors - Best Day Of My Life Türkçe Şarkı Çevirisi,American Authors - Best Day Of My Life Şarkı Sözleri

I had a dream so big and loud
Çok büyük ve gürültülü bir hayalim vardı
I jumped so high I touched the clouds
Çok yükseğe zıpladım ve bulutlara dokundum
Wo-o-o-o-o-oh [x2]
Ellerimi gökyüzüne doğru uzattım
I stretched my hands out to the sky
Ellerimi gökyüzüne doğru uzattım
We danced with monsters through the night
Gece boyunca canavarlar ile dans ettik
Wo-o-o-o-o-oh [x2]

I'm never gonna look back
Asla arkama bakmayacağım
Woah, never gonna give it up
Woah, asla vazgeçmeyeceğim
No, please don't wake me now
Hayır, Lütfen beni şimdi uyandırma

Oo-o-o-o-oo
This is gonna be the best day of my li-ife
Bu hayatımın en güzel günü olacak
My li-i-i-i-i-ife
Hayatımın...
Oo-o-o-o-oo
This is gonna be the best day of my li-ife
Bu hayatımın en güzel günü olacak
My li-i-i-i-i-ife
Hayatımın...

I howled at the moon with friends
Arkadaşlarımla ayda uluduk
And then the sun came crashing in
Ve sonra güneş doğdu
Wo-o-o-o-o-oh [x2]
But all the possibilities
Ama bütün bu olasılıklar
No limits just epiphanies
Sınır yok sadece görünüş
Wo-o-o-o-o-oh [x2]

I'm never gonna look back
Asla arkama bakmayacağım
Woah, never gonna give it up
Woah, asla vazgeçmeyeceğim
No, please don't wake me now
Hayır, Lütfen beni şimdi uyandırma

Oo-o-o-o-oo
This is gonna be the best day of my li-ife
Bu hayatımın en güzel günü olacak
My li-i-i-i-i-ife
Hayatımın...
Oo-o-o-o-oo
This is gonna be the best day of my li-ife
Bu hayatımın en güzel günü olacak
My li-i-i-i-i-ife
Hayatımın...

I hear it calling outside my window
Pencerimin dışından beni çağıranları duydum
I feel it in my soul (soul)
Ruhumda hissettim
The stars were burning so bright
Yıldızlar çok parlaktı
The sun was out 'til midnight
Güneş gece yarısına kadar dışarıdaydı
I say we lose control (control)
Kontrolümüzü kaybedeceğimizi söylemiştim

This is gonna be the best day of my li-ife
Bu hayatımın en güzel günü olacak
My li-i-i-i-i-ife
Hayatımın...
Oo-o-o-o-o
This is gonna be the best day of my li-ife
Bu hayatımın en güzel günü olacak
My li-i-i-i-i-ife
Hayatımın...
This is gonna be, this is gonna be, this is gonna be
Bu olacak, bu olacak,bu olacak
The best day of my life
Bu hayatımın en güzel günü olacak
Everything is looking up, everybody up now
Herşey yukarı bakıyor, herkes ayakta şu an
This is gonna be the best day of my li-ife
Bu hayatımın en güzel günü olacak
My li-i-i-i-i-ife

Hayatımın...

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR