| 0 yorum ]

Akcent Kamelia Türkçe Çeviri,Akcent Kamelia Türkçe Sözleri

Kamelia Jamelia
Kamelia Jamelia

She's so pretty and I want her
She's the lady, wanna be with her
She's my lady, Kamelia! (x2)
La la la laaa

She can take you everywhere,
has a mood of billionaire
Something special in the air
when she's around!
She's the devil in disguise!
If you dare to look her eyes
She would trap you like a prize,
AGAIN AND AGAIN!

Oooooh oooh oooh
I'll never let you go
I'll never let you go MY LOVE (x2)

Kamelia Jamelia
Kamelia Jamelia

She's so pretty and I want her
She's the lady, wanna be with her
She's my lady, Kamelia!
La la la laaaa

[DDY Nunes verse: ]
What up baby girl?
Don't wanna interrupt
Just want a little minute

She said, OK whassup?
I seen you across the bar, just sipping on your drink
No ring on the finger, what I'm supposed to think?!
That you're single girl,
Well I'm a single guy

And by the smile on your face, says I'M RIGHT
I wanna hold you up like the water.
You know I like the pond
Girl, you're MY SWAN!

Oooooh oooh oooh
I'll never let you go
I'll never let you go MY LOVE (x2)

Kamelia Jamelia
Kamelia Jamelia

She's so pretty and I want her
She's the lady, wanna be with her
She's my lady, Kamelia! (x2)
La la la laaa

Kamelia Jamelia
Kamelia Jamelia

Kız çok tatlı ve ben onu istiyorum
O bir kadın, onunla birlikte olmak istiyorum
O benim kadınım Kamelia
La la la laaa

Seni her yere götürebilir
Milyarder bir ruh hali var
havada özel bir şey var
o ne zaman etrafta olsa
O kılık değiştirmiş bir şeytan
Eğer gözlerine bakmaya cesaret edersen
Seni bir ödül gibi hapsedebilir
tekrar ve tekrar

Oooooh oooh oooh
Seni asla bırakmayacagım
seni asla bırakmayacagım aşkım

Kamelia Jamelia
Kamelia Jamelia

Kız çok tatlı ve ben onu istiyorum
O bir kadın, onunla birlikte olmak istiyorum
O benim kadınım Kamelia
La la la laaa

Naber bebeğim
Bölmek istemem
Sadece bir dakika istiyorum

Kız "Tamam naber" dedi.
Ben barın köşesinde sadece içkini yudumlarken gördüm seni
Parmağında yüzük yok, ne düşünmem gerek acaba?
Bu yalnız bir kız
Eee, bende yalnız bir erkek

Ve yüzüne gülümseyerek söyle, ben doğru insanım
Su gibi tutmak istiyorum seni.
Bilirsin Gölet gibiyim.
Kızım, sen benim kuğu'msun

oooooooh oooh oooh
seni asla bırakmıyacağım
seni asla bırakmıyacağım aşkım

Kamelia Jamelia
Kamelia Jamelia

Kız çok tatlı ve ben onu istiyorum
O bir kadın, onunla birlikte olmak istiyorum
O benim kadınım Kamelia

La la la laaa


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR