| 0 yorum ]

Red - Pieces Türkçe,Red - Pieces Türkçe Sözleri,Red - Pieces Çevirisi,Red - Pieces Turkish Lyrics

I'm here again
Yine buradayım
A thousand miles away from you
Senden binlerce mil uzakta
A broken mess
Kırık bir karmaşa
Just scattered pieces of who I am
Sadece benliğimin bölünmüş parçaları
I tried so hard
Denedim çok zor
Thought I could do this on my own
Bunu kendi başıma yapabileceğimi sandım
I've lost so much along the way
Yol boyunca bir çok kez kayboldum

Then I'll see your face
Sonra senin yüzünü gördüm
I know I'm finally yours
Biliyorum en sonunda seninim
I find everything
Her şeyi buldum
I thought I lost before
Daha önce kaybettiğimi sandığım
You call my name
Adımı söyledin
I come to you in pieces
Sana parçalanmış halde geldim
So you can make me whole
Bu yüzden beni bütünleştirebilirsin

I've come undone
Çözüldüm
But you make sense of who I am
Ama benliğime anlamlı geldin
Like puzzle pieces in your eye
Elindeki bulmaca parçaları gibi

I tried so hard, so hard
Çok denedim,Çok denedim
I tried so hard
Çok denedim
So you can make me whole

Bu yüzden beni bütünleştirebilirsin


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR