| 0 yorum ]

Little Mix 'in 2012 yılında çıkardığı DNA albümünden Turn Your Face Türkçe çevirisi.


(Jesy)
In my memory, all the small things, like daggers in my mind
Hafızamda bütün küçük şeyler kamçılanıyormuş gibi
In my memory, while my head bleeds, the words I'll never find
Hafızamda,kafam kanarken,sözcükleri asla bulamayacağım
That I always meant to say to you I can't
Sana hep söylemek istemediklerimi söyledim

(Jade)
Cause you turned your face, and now I can't feel you anymore
Çünkü sen yüzünü döndün,ve artık seni hissedemiyorum
Turn your face, so now I can't see you anymore
Yüzünü dön,artık seni göremiyorum
Walk away until you're not standing at my door
Kapımda duramayacak kadar uzağa git
Turn your face, walk away and stay
Yüzünü dön,git ve kal
Turn your face, hmm oh
Yüzünü dön,hmm oh

(Perrie)
In my memory, I was hurting, long before we met, oh
Hafızamda,inciniyordum,biz tanışmadan çok önce,oh
In my memory, there's still burning, fingerprints you left
Hafızamda,bıraktığın parmak izleri hala yanıyor
And I'll always meant to say to you I can't
Sana hep söylemek istemediklerimi söyledim

So just turn your face, until I can't see you anymore
Bu yüzden yüzünü dön, seni göremeyene kadar
Turn your face, until I can't see you anymore
Yüzünü dön,seni göremeyene kadar
Walk away until you're not standing at my door
Kapımda dikilemeyecek kadar uzağa git
Turn your face, walk away and stay
Yüzünü dön,git ve kal
Turn your face
Yüzünü dön

(Leigh)
Each time I take you back
Her seferinde seni ger alıyorum
You bring one thousand cries
Sen bana binlerce parça getiriyorsun
And I accept them, like a fool oh
Ve ben bunları bir aptal gibi kabul ediyorum

(Perrie)
So now what's your excuse
Peki şimdi bahanen nedir?
What do we have to lose
Ne kaybetmek zorundayız?
Since I'm already losing you
Ben zaten seni kaybettim

(Leigh-Perrie)
So hard to face, that I can't feel you anymore
Şimdi yüzleşmek zor,artık seni hissedemiyorum
Hard to face, that I can't see you anymore
Yüzleşmek zor,artık seni göremiyorum
So walk away, until you're not standing at my door
Bu yüzden git,kapımda duramayacak kadar uzağa
Turn your face, walk away, and stay
Yüzünü dön,git ve kal

(Perrie)
Turn your face
Yüzünü dön
Turn your face, and stay
Yüzünü dön ve kal
Turn your face
Yüzünü dön

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR