| 3 yorum ]

Lana Del Rey 'in son albümü Ultraviolence 'den Old Money şarkısının Türkçe çevirisi.

Son albümden diğer şarkı çevirileri :
Ultraviolence
Shades of Cool
West Coast

Lana Del Rey 'in diğer şarkı çevirileri :
Summertime Sadness
Dark Paradise
Pretty When You Cry


Blue hydrangea, cold cash divine
Mavi ortanca, soğuk nakit ilahı
Cashmere cologne, and white sunshine
Kaşmir kolonya ve beyaz güneş
Red racing cars, Sunset and Vine
Kırmızı yarış araçları, gün batımı ve asma
The kids were young and pretty
Çocuklar genç ve güzeldi

Where have you been, where did you go?
Nerelerdeydin, nereye gittin?
Those summer nights seem long ago
Bu yaz akşamları oldukça uzun görünüyor
And so is the girl, you used to call
Ve bu yüzden kız kullanılmak için çağrıldı
"The Queen of New York City"
"New York şehrinin kraliçesi"

But if you send for me, you know I'll come
Ama benim için gönder, geleceğimi biliyorsun
And if you call for me, you know I'll run
Ve eğer benim için ararsan, koşacağımı biliyorsun
I'll run to you, I'll run to you
Sana koşacağımı,Sana koşacağımı
I'll run, run, run
Sana koşacağımı
I'll come to you, I'll come to you
senin için geleceğimi,senin için geleceğimi
I'll come, come, come
Senin için, Senin için, Senin için

OoOh, oohhh
AaAh, aahhh

The power of youth, is on my mind
Gençliğin gücü, aklımda
Sunset, small town, I'm out of time
Gün batımı, küçük kasaba, zamanımı doldurdum
Will you still love me when I shine?
Ben parladığımda da beni sevecek misin?
From words but not from beauty
Sözlerden fakat güzellikten değil

My father's love was always strong
Benim babamın aşkı her zaman güçlüydü
My mother's glamour lives on and on
Benim annemin çekiciliği ve üzerinde yaşayan
Yet still inside I felt alone
Ancak yine de içimde yalnız hissettim
For reasons unknown to me
Bilinmeyen nedenlerle

But if you send for me, you know I'll come
Ama benim için gönder, geleceğimi biliyorsun
And if you call for me, you know I'll run
Ve eğer benim için ararsan, koşacağımı biliyorsun
I'll run to you, I'll run to you
Sana koşacağımı, sana koşacağımı
I'll run, run, run
Sana koşacağımı
I'll come to you, I'll come to you
Senin için geleceğimi, senin için geleceğimi
I'll come, come, come
Senin için, senin için, senin için

OoOh, oohhh
AaAh, aahhh
And if you call, I'll run run run
Çağırırsan sana koşacağım
If you change your mind, I'll come come come
Fikrini değiştirirsen , sana geleceğim
OoOh, oohhh
AaAh, aahhh

Blue hydrangea, cold cash divine
Mavi ortanca, soğuk nakit ilahı
Cashmere cologne, and white sunshine
Kaşmir kolonya ve beyaz güneş
Red racing cars, Sunset and Vine
Kırmızı yarış arabaları, gün batımı ve asma
And we were young and pretty
Çocuklar genç ve güzeldi

3 yorum

Adsız dedi ki... @ 21 Eylül 2014 10:15

"And we were young and pretty", "Ve biz genç ve güzeldik." olacak.

Adsız dedi ki... @ 23 Eylül 2014 19:45

"Çocuklar genç ve güzeldi" yanlış çevirmişsin

Frei dedi ki... @ 24 Eylül 2014 22:24

Çevirinin son cümlesi :
And we were young and pretty
''Ve biz genç ve güzeldik'' olmalıydı.
Arkadaşlar hatalarımız için özür dileriz.

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR