| 0 yorum ]

Lana Del Rey - Hollywood Türkçe Çeviri,Lana Del Rey - Hollywood Şarkı Sözü,Lana Del Rey - Hollywood Türkçe Sözleri

One day my hopes will be made of diamonds
Bir gün umutlarım elmastan yapılmış olacak
And my knuckles made of real gold
Ve eklemlerim gerçek altından olacak
I’ll spend my days getting high with all my friends
Günlerimi tüm dostlarımla daha yükseğe çıkmakla harcayacağım
In the glamorous and green old pot of Hollywood
Hollywood'un eski büyüleyici ve yeşil saksında
Summer rise, I’m a super mother
Yaz doğuyor, ben süper bir anneyim
By the electric and I dance like more ascend
Heyecanla ve daha yüksekteymiş gibi dans ediyorum
When the night begins
Gece başlarken

In Hollywood
Hollywood'da
In Hollywood
Hollywood'da
In Hollywood
Hollywood'da
In Hollywood
Hollywood'da
I’m alive again
Yeniden canlıyım
I’m alive again
Yeniden canlıyım

One day I’ll drive in a gold Mercedes Benz
Bir gün altın bir Mercedes süreceğim
Singing opera on Beleron
Beleron'da opera söyleyeceğim
Hair to my eyes, we’ll be flying in the widn
Saçımdan gözlerime, rüzgarda uçuyor olacağım
Shootin’ narrow in these peoples
Vuruyor olacağım insanlardaki sınırlı yeri
See the sea, I’m a supernova
Denizi gör, ben süpernovayım
I walk on water and I dance like Chamberlain
Suda yürüyorum ve Chamberlain gibi dans ediyorum
When the sun descends
Güneş batarken
I dive into the waves again
Dalgalara tekrar dalıyorum

In Hollywood
Hollywood'da
In Hollywood
Hollywood'da
In Hollywood
Hollywood'da
In Hollywood
Hollywood'da
I’m alive again
Yeniden canlıyım
I’m alive again
Yeniden canlıyım

Oh oh
Oh oh
Girl can you say that?
Kızım bunu söyleyebilir misin?
Oh oh
Oh oh
My heart bleeding fast, I can feel it chasing in the speed lights
Kalbim kanıyor hızla, ışık hızında kovalanışını hissedebiliyorum
That well makes me to last
Bu kuyu bize yetebilir
Oh oh
Oh oh
Girl can you feel that?
Kızım bunu hissedebiliyor musun?
Oh oh
Oh oh
My heart, it’s shakin fast, I can feel that you’re gonna run for me
Kalbim, sallanıyor hızla, benim için koştuğunu hissedebiliyorum
You’ve been my first and you’ve been my last
Benim için ilk ve sonsun

In Hollywood
Hollywood'da
In Hollywood
Hollywood'da
In Hollywood
Hollywood'da
In Hollywood
Hollywood'da
I’m alive again
Yeniden canlıyım
I’m alive again
Yeniden canlıyım


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR