| 0 yorum ]

Ben Nichols 'un The Last Pale Light In The West şarkısının Türkçe çevirisi.


In my hands, I hold the ashes
Avuçlarımda, külleri tutuyorum
In my veins, black pitch runs
Damarlarımda,zifiri karanlık dolaşıyor
In my chest, a fire catches
Göğsüm,bir alev gibi
In my way, a setting sun
Yolumda, güneş batıyor
Dark clouds gather 'round me
Etrafımda kara bulutlar toplanıyor
To the west, my soul is bound
Batıda,ruhum tutsak
And I will go on ahead, free
Ve ben ilerlemeye, özgürlüğe devam edeceğim
There's a light yet to be found
Hala bulunabilecek bir ışık var

The last pale light in the west
Batının son ışıklı bölgesi
The last pale light in the west
Batının son ışıklı bölgesi

And I ask for no redemption
Ve kurtuluşun olmamasını diliyorum
In this cold and barron place
Burası soğuk ve çekilmez bir yer
Still I see the faint reflection
Hala korkulu hayaller görüyorum
And so by it, I got my way
Bu yüzden veda edip ,yoluma devam ediyorum

The last pale light in the west
Batının son ışıklı bölgesi
The last pale light in the west
Batının son ışıklı bölgesi

etiketler : Ben Nichols - The Last Pale Light In The West şarkısı,Ben Nichols - The Last Pale Light In The West çevirisi,Ben Nichols - The Last Pale Light In The West Türkçe,Ben Nichols - The Last Pale Light In The West Şarkı Sözleri,Sözleri sağlam yabancı şarkılar,sözleri iyi ingilizce şarkılar,sözleri kaliteli şarkılar

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR