| 0 yorum ]

Arapça Türkçe İlahiler,Arapça İlahiler,Türkçe İlahiler,En Güzel İlahiler

11 Ayın sultanı Ramazan ayı geldi.
Benden sizlere Ramazan ayına özel bir İlahi listesi hazırlıyayım dedim ve bir araştırma yaptım fikrimce İlahi konusunda en iyi biziz.
100'den fazla Arapça ilahi dinledim ama Türkçe İlahiler kadar iyi olmadıklarını düşündüğümden listenin az İlahiden oluşmaması adına Türkçe İlahiler eklemeye karar verdim.
Arapça olarak Maher Zain'den 3 İlahi ekledim birde bunların Türkçesini ekledim geri kalan İlahiler Türkçe.
Eğer Maher Zain adını ilk defa duyuyorsanız mutlaka dinlemelisiniz gerçekten çok iyi parçalara imza atıyor bu parçaları Türkçe,İngilizce ve Arapça olarak seslendiriyor.


Not : * İlk 6 İlahi'nin birincisi Arapça versiyonu ikincisi Türkçe versiyonudur.
Uyarı:* Müzik listesiyle ilgili sorun yaşamamak adına aşağıdaki resmi inceleyiniz.

Örnek Resim

Bizi Facebook'tan takip edebilir yeni paylaşımlardan haberdar olabilirsiniz : Yabancı Şarkı Keşfet



Etiketler :Arapça Türkçe İlahiler,Arapça Türkçe Karışık İlahi,Arapça Türkçe Ağlatan İlahiler,Arapça Türkçe Duygusal İlahiler,Arapça Türkçe Hüzünlü İlahiler,Arabic Turkish Islamic Nasheed,Arabic Turkish Islamic Nasheed Listen Playlist,Ağıt Yakan İlahiler,Duygusal İlahiler,Karışık İlahi Dinle,Dini Müzik Dinle


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR