| 0 yorum ]

5 Seconds of Summer 'ın kendi isimlerini taşıyan albümden She Looks So Perfect şarkısının Türkçe çevirisi.


Hey Hey Hey (x8)
Simmer down, Simmer down,
Sakin ol, sakin ol
They say we're too young now to amount to anything else
Şu an başka bir şeyin tutarını belirlemek için çok genç olduğumuzu söylüyorlar
But look around
Ama etrafına bak
We work too damn hard for this just to give it up now
Biz bu kahrolası işten şimdi vazgeçmek için çok çalıştık

If you don't swim you'll drown
Eğer yüzmezsen boğulursun
But don't move honey
Ama hareket etme tatlım

She looks so perfect standing there
Orada dururken çok mükemmel gözüküyor
In my American Apparel underwear
American Apparel marka iç çamaşırımda
And I know now, that I'm so down
Ve şimdi biliyorum, çok aşağılarda olduğumu
Your lipstick stain is a work of art
Rujunun izi bir sanat gibi
I've got your name tattooed in an arrow heart
İçinden ok geçen bir kalbin içinde isminin dövmesini yaptırdım
And I know now, that I'm so down
Ve şimdi biliyorum, çok aşağılarda olduğumu

Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Let's get out
Hadi dışarıya çıkalım
Let's get out
Hadi dışarıya çıkalım

Cuz It's deadbeat towns only here just to keep us down
Çünkü bu avantacı kasabalar sadece bizi aşağı çekmek için burada
While I was out,
Ben dışarıdayken,
I found myself alone just thinking about
Kendimi sadece senin hakkında düşünürken buldum
If I showed up with a plane ticket
Ben bir uçak bileti ile gelseydim
And your shiny diamond ring with your name on it
Ve üzerinde adın yazan parlayan yüzüğünle
Would you wanna run away too?
Sende kaçmak ister misin?
Cuz' all I really want is you
Çünkü gerçekten tek istediğim sensin

She looks so perfect standing there
Orada dururken çok mükemmel gözüküyor
In my American Apparel underwear
American Apparel marka iç çamaşırımda
And I know now, that I'm so down
Ve şimdi biliyorum, çok aşağılarda olduğumu
I made a mixtape straight out of ninety Four'
94'lerin olduğu karışık bir kaset yaptım
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
Sökülmüş dar kotların yerde duruyor
And I know now, that I'm so down
Ve şimdi biliyorum, çok aşağılarda olduğumu

Orada dururken çok mükemmel gözüküyor
American Apparel marka iç çamaşırımda
Ve şimdi biliyorum, çok aşağılarda olduğumu
94'lerin olduğu karışık bir kaset yaptım
Sökülmüş dar kotların yerde duruyor
Ve şimdi biliyorum, çok aşağılarda olduğumu

Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey

She looks so perfect standing there
Orada dururken çok mükemmel gözüküyor
In my American Apparel underwear
American Apparel marka iç çamaşırımda
And I know now, that I'm so down
Ve şimdi biliyorum, çok aşağılarda olduğumu
I made a mixtape straight out of ninety Four'
94'lerin olduğu karışık bir kaset yaptım
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
Sökülmüş dar kotların yerde duruyor
And I know now, that I'm so down
Ve şimdi biliyorum, çok aşağılarda olduğumu

Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey

She looks so perfect standing there
Orada dururken çok mükemmel gözüküyor
In my American Apparel underwear
American Apparel marka iç çamaşırımda
And I know now, that I'm so down

Hey , Hey
Rujunun izi bir sanat gibi
I've got your name tattooed in an arrow heart
İçinden ok geçen bir kalbin içinde isminin dövmesini yaptırdım
And I know now, that I'm so down
Ve şimdi biliyorum, çok aşağılarda olduğumu

Etiketler : 5 Seconds of Summer şarkı çevirileri,5 Seconds of Summer Türkçe şarkı çevirisi,5 Seconds of Summer Türkçe Sözleri,5 Seconds of Summer Şarkıları,5 Seconds of Summer Yeni Şarkıları,5 Seconds of Summer Haberleri,5 Seconds of Summer Haziran Temmuz

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR