| 0 yorum ]

Marie Claire D'ubaldo - Falling Into You Türkçe Şarkı Sözleri :

And in your eyes I see ribbons of color
Ve gözlerinde renk şeritleri görüyorum
I see us inside of each other
Her birinin içinde bizi görüyorum
I feel my unconscious merge with yours
Seninkiyle bilinçsiz birleşmesini hissediyorum
and I hear a voice say, "what's his is hers"
Ve bir ses duyuyorum, "erkeğin olan ne varsa kızındır" diyor
I'm falling into you
Senin içine düşüyorum
This dream could come true
Bu rüya gerçekleşebilir
And it feels so good falling into you
Senin içine düşmek çok iyi hissettiriyor
I was afraid to let you in here
Seni içeri almaya korktum
Now I have learned love can't be made in fear
Şimdi öğrendim, aşk korkuyla yapılamaz
The walls begin to tumble down
Duvarlar yıkılmaya başlıyor
and I can't even see the ground
Ve ben yeri bile göremiyorum
I'm falling into you
Senin içine düşüyorum
This dream could come true
Bu rüya gerçekleşebilir
And it feels so good falling into you
Senin içine düşmek çok iyi hissettiriyor
Falling like a leaf, falling like a star
Bir yaprak gibi düşmek, bir yıldız gibi düşmek
Finding a belief, falling where you are
Bir inancı bulmak, senin olduğun yere düşmek
Catch me, don't let me drop!
Yakala beni, düşmeme izin verme!
Love me, don't ever stop!
Sev beni, asla durma!
So close your eyes and let me kiss you
Kapat gözlerini ve seni öpmeme izin ver
and while you sleep I will miss you
Ve sen uyurken ben seni özleyeceğim
I'm falling into you
Senin içine düşüyorum
This dream could come true
Bu rüya gerçekleşebilir
and it feels so good falling into you
Senin içine düşmek çok iyi hissettiriyor
Falling like a leaf, falling like a star
Bir yaprak gibi düşmek, bir yıldız gibi düşmek
Finding a belief, falling where you are
Bir inancı bulmak, senin olduğun yere düşmek

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR