| 0 yorum ]

Guillaume Grand , muhteşem şarkısı Toi Et Moi Fransızca aşk şarkılarını sevenler için vazgeçilmez olacaktır.Toi Et Moi türkçe anlamıyla Sen ve Ben ..

Daha önce oluşturduğum Fransızca şarkılardan oluşan Playlist'e göz atabilirsiniz.
Fransızca Aşk Şarkıları

İşte bu muhteşem şarkı Toi Et Moi 'nin Türkçe şarkı sözleri :

Denize kadar gitmek isterdim
Kuma uzanmak biraz hava almak
Dalganın serpintisini hissetmek
Bir daha kalmak
Vücudumu kirletene kadar kalmak

Sadece sen ve ben olacağız
Burda ya da orda
Kurallar olmadan, inanç olmadan
İstediğin zaman oraya gideriz
Tüm gökyüzünün renkleri
Şişe dolusu rom,şarap,bal
İstediğin zaman oraya gideriz

Yeryüzü ile deniz arasında
Kum tepeciklerini saklamamak
Biraz huzur ve
Korodaki nakaratları çalmak
Elbette sen burda olacaksın
Ben karşında büzülüyorum
Bu rüyayı sana anlatırım
İstediğin zaman oraya gideriz

Sadece sen ve ben olacağız
Burda ya da orda
Kurallar olmadan, inanç olmadan
İstediğin zaman oraya gideriz
Tüm gökyüzünün renkleri
Şişe dolusu rom,şarap,bal
İstediğin zaman oraya gideriz

Eğer saklı yaşarsak
Eğer günahla yaşarsak
Ve eğer günlerimiz sayılı ise
Utançlarımızı boşa çıkartırız
Orda yalan söyleyebilirsin
Orda hile yapabilirsin
Orda kirlenebiliriz,orda...
Sadece sen ve ben olabiliriz

Sadece sen ve ben olacağız
Burda ya da orda
Kurallar olmadan, inanç olmadan
İstediğin zaman oraya gideriz
Tüm gökyüzünün renkleri
Şişe dolusu rom,şarap,bal
İstediğin zaman oraya gideriz


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR