| 6 yorum ]

Alternatif rock ağırlıklı özenle seçtiğim bir liste oluşturdum.10 şarkıdan oluşan bu listede mutlaka hoşunuza gidecek bir kaç şarkı olacaktır.Adını henüz geniş kitlelere ulaştıramamış isimlerden oluşturdum.Muhakkak ki listede sizinde bildiğiniz şarkılar vardır.Listede eski şarkılarda var çok yeni şarkılar var.


Daha önce paylaştığım listelere de göz atmanızı tavsiye ederim :
İspanyolca Portekizce Hareketli Şarkılar
Motivasyon Müzikleri
Fransızca Aşk Şarkıları

yabancisarkidinleme.blogspot.com yepyeni şarkılarda görüşmek üzere !
Bizi takip etmeye devam edin.





6 yorum

ercan dedi ki... @ 3 Haziran 2014 19:16

Parça listenizi isimleriyle paylaşırsanız sevinirim.Ben göremedim.Saygılar

Adsız dedi ki... @ 13 Temmuz 2014 11:43

evet lütfen isimler lazım güzel şeçimler yapmışsınız.

Adsız dedi ki... @ 16 Temmuz 2014 22:52

bu listeyi c2den atıp kaçan arkadaş isimleride yollasın bir zahmet

Frei dedi ki... @ 17 Temmuz 2014 19:11

c2 nedir anlamadım isimleri yazacağım ama bir teşekkür mesajını çok görmeyin.

Özlem dedi ki... @ 15 Ağustos 2014 12:21

1- Thirteen Senses - Into The Fire
2- Sade - No Ordinary Love *sanırım buradaki cover*
3. şarkıyı bulamadım ;-;
4- A Rocket To The Moon - Ever Enough
5- Keane - Somewhere Only We Know
6- Switchfoot - The World You Want
7- Sia - Chandelier
8- Jason Walker - Down
9- Parachute - Forever and Always
10- The Fray - Never Say Never

Frei dedi ki... @ 15 Ağustos 2014 16:37

Özlem hanım yorumunuz için çok teşekkürler.
Bulamadığınız şarkılar :
2. şarkı The Civil Wars - No Ordinary Love
3. şarkı The Honey Trees - Orchard

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR