| 0 yorum ]

Violetta - A Los Cuatro Vientos Türkçe Çevirisi.

A los cuatro vientos quisiera gritar lo que siento
Çatılardan nasıl hissettiğimi bağırmak istiyorum
A los cuatro vientos y que no me importe nada
Çatılardan ve hiçbir şey umurumda değil
A los cuatro vientos quisiera gritar lo que siento
Çatılardan nasıl hissettiğimi bağırmak istiyorum
A los cuatro vientos y poderte amar
Çatılardan ve seni sevebilirim

Tan imposible, tan inmenso, yo te veo
İmkansız çok mükemmel seni görüyorum
Tan lejano que no sé cómo llegar a vos
Sana ulaşamayacak kadar uzaktasın
Tan difícil de alcanzar
Ulaşmak çok zor
Es algo que vengo sintiendo desde hace un tiempo
Şimdilik bir şeyler hissediyorum
Mis sentidos se van para donde estás
Hislerim sen neredeysen oraya gidiyor
Y no sé cómo cambiar esta situación
Ve bu durumu nasıl değiştireceğimi bilmiyorum

A los cuatro vientos quisiera gritar lo que siento
Çatılardan nasıl hissettiğimi bağırmak istiyorum
A los cuatro vientos y que no me importe nada
Çatılardan ve hiçbir şey umurumda değil
A los cuatro vientos quisiera gritar lo que siento
Çatılardan nasıl hissettiğimi bağırmak istiyorum
A los cuatro vientos y poderte amar

Çatılardan ve seni sevebilirim

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR