| 0 yorum ]

Shakira 'nın son albümüne kendi ismini verdi. ''Shakira'' albümünün çıkış şarkısı ve ilk video klibi olan ''Can't Remember to Forget You'' dan sonra 2. video klibi ''Empire'' adlı şarkısına çekti.
Oldukça güzel şarkılardan oluşan albümde ''Dare (la la la)'' da oldukça iyi parça işte Shakira ve Dare la la la sizlerle.

Shakira Dare la la la Türkçe Çevirisi :

All of my life, too late
Bütün hayatım, çok geç
Till you showed up with perfect timing
Mükemmel bir zamanlamayla sen gelene kadar
Now here we are, you rock it
Şimdi buradayız, ortalığı yıkıyorsun
Our fingers are stuck in the socket
Parmaklarımız prizde sıkışmış
It's just the nature, a game
Bu sadece doğa, bir oyun
Get ready, we'll do it again
Hazırlan tekrar yapacağız
Let's not recover, time to hangover
İyileşmeyelim, akşamdan kalma zamanı
When your eyes got me drunk I was sober
Gözlerin beni sarhoş ettiğinde ben ayıktım
Is it true that you love me?
Beni sevdiğin doğru mu?
I dare you to kiss me with everyone watching
Herkes izlerken beni öpebilir misin?
Bu dans pistinde doğruluk mu cesaret mi
It's truth or dare on the dancefloor
Bu dans pistinde doğruluk mu cesaret mi
La la la la la
La la la la la
La la la la la
It's truth or dare on the dancefloor
Bu dans pistinde doğruluk mu cesaret mi
La la la la la
La la la la la
La la la la la
I dare you
Hadi yap bakalım
Leggo , leggo
hadi,hadi
Of all the millions on the planet
Gezegendeki bütün milyonların üzerinde tutan bir tek sensin
You're the one who's keeping me on it you know I like you, ain't nobody's business
Senden hoşlandığımı biliyorsun, bu kimseyi ilgilendirmez
Your blue Spanish eyes are my witness
Senin mavi İspanyol gözlerin benim şahidim
It's just the nature, a game
Bu sadece doğa, bir oyun
Get ready, we'll do it again
Hazırlan, tekrar yapacağız
Let's not recover, time to hangover
İyileşmeyelim, akşamdan kalma zamanı
When your eyes got me drunk I was sober
Gözlerin beni sarhoş ettiğinde ben ayıktım
Is it true that you love me?
Beni sevdiğin doğru mu?
I dare you to kiss me with everyone watching
Herkes izlerken beni öpebilir misin?
It's truth or dare on the dancefloor
Bu dans pistinde doğruluk mu cesaret mi
La la la la la
La la la la la
La la la la la
It's truth or dare on the dancefloor
Bu dans pistinde doğruluk mu cesaret mi
La la la la la
La la la la la
La la la la la
I dare you
hadi yap bakalım
Is it true that you love me?
Beni sevdiğin doğru mu?
I dare you to kiss me with everyone watching
Herkes izlerken beni öpebilir misin?
It's truth or dare on the dancefloor
La la la la la
La la la la la
La la la la la
I dare you
hadi yap bakalım
leggo , leggo ,leggo ,leggo
hadi,hadi,hadi,hadi



0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR