| 0 yorum ]

Korn - Blind Türkçe şarkı sözleri :
Are you ready?!
Hazır mısın ?
This place inside my mind, a place I like to hide
Aklımdaki yer, saklanmak için beğendiğim yer
You don't know the chances. What if I should die
Değişiklikleri bilmiyorsun. Ben ölürsem ne olur
A place inside my brain, another kind of pain
Beynimdeki yer, acının diğer türlüsü
You don't know the chances. I'm so blind!
Değişiklikleri bilmiyorsun. Ben çok körüm!
Blind , blind
Kör,kör
Another place I find to escape the pain inside
İçinde acıdan kaçmak için bulduğum başka bir yer
You don't know the chances. What if I should die
Değişiklikleri bilmiyorsun. Ben ölürsem ne olur
A place inside my brain, another kind of pain
Beynimdeki yer, acının diğer türlüsü
You don't know the chances. I'm so blind!
Değişiklikleri bilmiyorsun. Ben çok körüm!
Blind , blind
Kör,kör
Deeper and deeper and deeper is all I'm turning to!
Derine ve derine ve derine bu benim döndüğüm şey!
Living a life that seems to be a lost reality
Gerçeklikte kaybolmuş gibi gözüken bir hayat yaşıyorum
That can never find a way to reach my inner
Asla benim ruhsallığıma ulaşılacak bir yol bulamayanından
Self esteem is low!
Kendine saygı çok düşük!
How deep can I go in the ground that I lay?
Yattığım zeminde ne kadar derine gidebilirim?
If I don't find a way to see through the gray that clouds my mind.
Doğrudan görmek için bir yol bulamazsam grilik aklımı bulutla kaplayacak
This time I look to see what's between the lines!
Şimdi hatların arasında ne olduğunu görmek için bakacağım
I can't see, I can't see, I'm going blind
Göremiyorum , göremiyorum kör oluyorum
I'm blind

Körüm


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR