| 0 yorum ]

John Newman 'ın Tribute albümünden Out of My Head şarkı çevirisi.

Living in a broken home alone
Kırık dökük evde tek başıma yaşıyorum
16 weeks since you've been gone
Sen gittiğinden beri 16 hafta geçti
As time goes by there's no pieces left
Zaman geçtikçe hiçbir parça
No memories of you & me
Senin ve benim hatıralarım kalmıyor
To shut out feeling lonely; I get out of my head
Yalnızlık duygusunu engellemek için aklımdan çıkarıyorum
Lost everything around me
Etrafımdaki her şeyi kaybettim
Not dealing with it well
Onunla iyi bir şekilde üstesinden gelemiyorum
To shut out feeling lonely; I get out of my head
Yalnızlık duygusunu engellemek için aklımdan çıkarıyorum
Why would you want to love somebody when love hurts in the end?
Aşkın sonunda inciteceğini bildiğin halde neden birisine aşık olmak istiyorsun?
Free to see the world now as my own
Kendi başıma dünyayı görmem şimdi serbest
Sleep with any woman that I want
İstediğim herhangi bir kadınla uyuyorum
But anytime anyone gets close
Fakat ne zaman birisi yakınlaşsa
Breaks through my mind, what I have lost
Kaybettiğim aklımı delip geçiyor
To shut out feeling lonely; I get out of my head
Yalnızlık duygusunu engellemek için aklımdan çıkarıyorum
Lost everything around me
Etrafımdaki her şeyi kaybettim
Not dealing with it well
Onunla iyi bir şekilde üstesinden gelemiyorum
To shut out feeling lonely; I get out of my head
Yalnızlık duygusunu engellemek için aklımdan çıkarıyorum
Why would you want to love somebody when love hurts in the end?
Aşkın sonunda inciteceğini bildiğin halde neden birisine aşık olmak istiyorsun?
You called to say you're missing me, but never ask how I feel
Beni özlediğini söylüyorsun, fakat asla benim nasıl hissettiğimi sormadın
I'm beaten, I'm broke
Hırpalandım, yıkıldım
I'm out of my mind, but learning to get on by fine
Aklım başımda değil ama iyi olmayı öğreniyorum
To shut out feeling lonely; I get out of my head
Yalnızlık duygusunu engellemek için aklımdan çıkarıyorum
Lost everything around me
Etrafımdaki her şeyi kaybettim
Not dealing with it well
Onunla iyi bir şekilde üstesinden gelemiyorum
To shut out feeling lonely; I get out of my head
Yalnızlık duygusunu engellemek için aklımdan çıkarıyorum
Why would you want to love somebody when love hurts in the end?

Aşkın sonunda inciteceğini bildiğin halde neden birisine aşık olmak istiyorsun?



0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR