| 0 yorum ]

AC/DC Thunderstruck Türkçe Sözleri :

Thunder
Gök gürültüsü
I was caught
Yakalandım
In the middle of a railroad track (Thunder)
Tren peronunun tam ortasındaki (Gök gürültüsü)
And I knew there was no turning back (Thunder)
Ve biliyorum ki geri dönüş yok (Gök gürültüsü)
My mind raced
Aklım karıştı
And I thought what could I do (Thunder)
Ve ben ne yapabileceğimi düşündüm (Gök gürültüsü)
And I knew
Ve ben fark ettim
There was no help, no help from you (Thunder)
Sen bana yardım etmeyecektin

Sound of the drums
Baterinin sesi
Beatin' in my heart
Kalp atışlarımı arttırıyor
The thunder of guns
Silahların patlaması
Tore me apart
Beni paramparça ediyor
You've been thunderstruck
Sen de beni yıldırım gibi çarptın

Went down the highway
Otoyoldan aşağıya doğru sürdük
Broke the limit, we hit the town
Sınırları aştık, şehre geldik
Went through to Texas, yeah Texas
Texas'a doğru gittik, evet Texas..
And we had some fun
Ve biraz eğlendik
We met some girls
Birkaç kızla tanıştık
Some dancers who gave a good time
Ve bize iyi vakit geçirten danscılarla tanıştık
Broke all the rules, played all the fools
Bütün aptallıkları yaparak, kuralları yerle bir ettik
Yeah, yeah, they, they, they blew our minds
Evet, evet, evet, onlar zihnimizi bulandırırken

I was shakin' at the knees
Dizlerimi sallıyordum
Could I come again please?
Bir kez daha gelebilir miyim ?
Yeah the ladies were too kind
Evet, tüm kadınlar çok kibardı
You've been -thunderstruck, thunderstruck
Sen de beni yıldırım gibi çarptın ! yıldırım
Yeah yeah yeah, thunderstruck
Evet, evet, evet yıldırım gibi
Oh thunderstruck
Oh yıldırım gibi

Now we're shaking at the knees
Şu anda dizlerimiz sallanmakda
Could I come again please?
Ahh, bir kez daha gelebilir miyim ?

Thunderstruck, thunderstruck
Yıldırım çarpmış gibi, yıldırım çarpmış gibi
Yeah yeah yeah, thunderstruck
Evet, evet, evet yıldırım çarpmış gibi
Thunderstruck, yeah, yeah, yeah
Yıldırım çarpmış gibi, evet, evet, evet

Said yeah, it's alright
Evet dedi, her şey yolunda gidiyor
We're doing fine
Eğleniyoruz.
Yeah, it's alright
Evet, her şey yolunda
We're doing fine
Eğleniyoruz.
So fine
Çok güzel

Thunderstruck, yeah, yeah, yeah
Yıldırım çarpmış gibi, evet, evet, evet
Tunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Yıldırım çarpmış gibi, yıldırım çarpmış gibi, yıldırım çarpmış gibi
Whoa baby, baby, thunderstruck
Vaybe bebeğim, bebeğim, yıldırım çarpmış gibi
You've been thunderstruck, thunderstruck
Beni yıldırım gibi çarptın.
Thunderstruck, thunderstruck
Yıldırım çarpmış gibi, yıldırım çarpmış gibi
You've been thunderstruck

Beni yıldırım gibi çarptın.


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR