| 0 yorum ]

A Great Big World 'ün ''Is There Anybody Out There'' adlı yeni albümünden Christina Aguilera ile düeti Say Something Türkçe şarkı sözleri.

Say something, I'm giving up on you
Bir şey söyle, senden ayrılıyorum
I'll be the one, if you want me to
Eğer beni istersen, tek olacağım
Anywhere, I would've followed you
Herhangi bir yere seni takip ederdim
Say something, I'm giving up on you
Bir şey söyle, senden ayrılıyorum
And I am feeling so small
Ve kendimi çok küçük hissediyorum
It was over my head
Kafamda bitti
I know nothing at all
Biliyorum hiçbir şey bitmedi
And I will stumble and fall
Ve tökezleyeceğim ve düşeceğim
I'm still learning to love
Hala sevmeyi öğreniyorum
Just starting to crawl
Emeklemeye daha yeni başladım
Say something, I'm giving up on you
Bir şey söyle, senden ayrılıyorum
I'm sorry that I couldn't get to you
Üzgünüm sana ulaşamadım
Anywhere, I would've followed you
Herhangi bir yere seni takip ederdim
Say something, I'm giving up on you
Bir şey söyle, senden ayrılıyorum
And I will swallow my pride
Ve gururumu yutacağım
You're the one that I love
Sevdiğim tek kişi sensin
And I'm saying goodbye
Ve hoşça kal diyorum
Say something, I'm giving up on you
Bir şey söyle, senden ayrılıyorum
And I'm sorry that I couldn't get to you
Üzgünüm sana ulaşamadım
And anywhere, I would have followed you
Herhangi bir yere seni takip ederdim
Oh oh oh oh say something, I'm giving up on you
Oh oh oh oh bir şey söyle, senden ayrılıyorum
Say something, I'm giving up on you
Bir şey söyle, senden ayrılıyorum
Say something
Bir şey söyle

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR