| 0 yorum ]

Porcelain Black Şarkıları,Porcelain Black  Müzik,Porcelain Black  Mp3,Porcelain Black  2013 Şarkı,Porcelain Black Müzikleri,How Do You Love Someone Dinle,How Do You Love Someone Şarkısı

Porcelain Black , in ilk olarak One Woman Army şarkısını dinledim gerçekten çok iyi bir parça yapmış.
Ardından Pretty Little Pyscho şarkısını dinledim oda çok başarılı.
Türkiye'de onun tarzını sevecek bir çok dinleyici olduğunu düşünüyorum.
Son olarak How Do You Love Someone şarkısını dinledim onuda beğendim artık takipçisi olacağım bir isim oldu.Sizlerinde beğenisine sundum bakalım beğenecek misiniz...


0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR