| 0 yorum ]

Ricky Martin Come With Me Dinle Ricky Martin Come With Me Şarkısı Dinle Ricky Martin Come With Me Türkçe Şarkı Sözleri Ricky Martin Come With Me Türkçe Şarkı Sözü



I can tell that you`re sinner
Senin günahkar olduğunu söyleyebilirim
From behind you`re in, you`re I-I, yikes
Geriden seçildin, sen g-gibi, yikes (şok olduğunu belirten bir ünlem)
A beautiful deceiver
Güzel bir hilekar
But I can handle anything, you try
Ama hiçbir şeyi idare edemiyorum, sen denersin
Your finger`s on my trigger
Parmağın benim tetiğimde
You play it like a winner
Kazanan gibi oynuyorsun
You`re pulling me entire
Beni tamamen çekiyorsun
Let`s stop talking about it
Bununla ilgili konuşmayı keselim
Just stop thinking about it
Sadece bununla ilgili düşünmeyi keselim
Let`s get crazy about it
Bununla ilgili çılgın şeyler yapalım
I got you now
Şimdi seni elde ettim
I`m gonna take you to the edge tonight
Bu gece şiddetle seni alıyorum
I, I`ll show you how
Ben, Ben sana nasıl göstereceğim
So will come with me tonight, oh oh oh
Bu yüzden bu gece benimle geleceksin, oh oh oh
Come with me tonight, oh oh oh
Bu gece benimle gel, oh oh oh
Come with me tonight
Bu gece benimle gel
There`s no limit to forever
Sonsuza kadar sınır yok
And there`s no ceiling in the sky
Ve gökyüzünde tavan yok
We`ll hit the finish line together
Beraber bitiş çizgisine vuracağız
Way beyond the morning light
Öbür yol sabah ışığı
Your finger`s on my trigger
Parmağın benim tetiğimde
You play it like a winner
Kazanan gibi oynuyorsun
You`re pulling me entire
Beni tamamen çekiyorsun
Let`s stop talking about it
Bununla ilgili konuşmayı keselim
Just stop thinking about it
Sadece bununla ilgili düşünmeyi keselim
Let`s get crazy about it
Bununla ilgili çılgın şeyler yapalım
I got you now
Şimdi seni elde ettim
I`m gonna take you to the edge tonight
Bu gece seni şiddetle alıyorum
I, I`ll show you how
Ben, Ben sana nasıl göstereceğim
So will come with me tonight, oh oh oh
Bu yüzden bu gece benimle gel, oh oh oh
Come with me tonight, oh oh oh
Bu gece benimle gel, oh oh oh
Come with me tonight
Bu gece benimle gel
Oh oh oh
Oh oh oh
Tonight, tonight
Bu gece, bu gece
Come with me tonight
Bu gece benimle gel
Tonight
Bu gece
Come with me (x6)
Benimle gel
Are you coming?
Geliyor musun?
I got you now
Şimdi seni elde ettim
I`m gonna take you to the edge tonight
Bu gece seni şiddetle alıyorum
I, I`ll show you how
Ben, Ben sana nasıl göstereceğim
So will come with me tonight, oh oh oh
Bu yüzden bu gece benimle gel, oh oh oh
Come with me tonight, oh oh oh
Bu gece benimle gel, oh oh oh
Come with me tonight
Bu gece benimle gel

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR