| 0 yorum ]

Bruno Mars Travie Mccoy Billionaire , Türkçe çevirisi .

Travie Mccoy ve Bruno Mars 'ın düeti Milyoner sizlerle keyifli dinlemeler ..

Bruno Mars Türkçe Çevirileri
Bruno Mars

Milyoner Türkçe Sözleri :

I wanna be a billionaire so fricking bad
Milyoner olmayi acayip istiyorum
Buy all of the things I never had
Hiç sahip olmadigim seyleri almayi
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Uh,forbes dergisinin kapaginda olmak istiyorum
Smiling next to Oprahthe Queen
Oprahin ve kraliçenin yaninda gülümsemek istiyorum
[Chorus]
Oh every time I close my eyes
Her gözümü kapattigimda
I see my name in shining lights
Isiklarda benim ismimin parladigini görüyorum
A different city every night oh
Her gece farkli bir sehir
I swear the world better prepare
Yemin ederimki dünya hazirlansa iyi olur
For when I’m a billionaire
Milyoner olacagım güne

[Travis "Travie" McCoy]
Yeah I would have a show Oprah
Evet oprah gibi benimde bir showum olabilir
I would be the host of, everyday Christmas
Ev sahibi olabilirdim,her noelde
Give Travie a wish list
travieye bir dilek listesi verirdim
I’d probably pull an AngelinaBrad Pitt
Muhtemelen angelina ve brad pitti taklit edebilirdim
And adopt a bunch of babies that ain’t never had sh-t
Ve hiç birseye sahip olmamis bi avuç bebege sahip olabilirdim
Give away a few Mercedes here lady have this
Buradaki kadin gibi bir kaç Mercedesi bagislardim
And last but not least grant somebody their last wish
Ve son fakat önemli bazilarinin son dileklerini yerine getirirdim
Its been a couple months since I’ve single so
Ben sevgilimde ayrilali 2 ay oldu böylelikle
You can call me Travie Claus minus the Ho Ho
Yani bana Travie bana yani negatif Ho HO diyebilirsiniz
Get it, hehe, I’d probably visit Katrina hit
Anla,hehe,katrinanin vurdugu yerleri ziyaret edebilirdim
And damn sure do a lot more than FEMA did
Eminimki federal acil durum yönetim dairesinden daha fazla sey yapabilirdim
Yeah can’t forget about me stupid
Evet,beni unutamazsiniz aptallar
Every I go Imma have my own theme music
Gittigim her yerde benim tema müzigim olacak


[Chorus]
Oh every time I close my eyes
Her gözümü kapattigimda
I see my name in shining lights
Işıklarda benim ismimin parladigini görüyorum
A different city every night oh
Her gece farkli bir sehir
I swear the world better prepare
Yemin ederimki dünya hazirlansa iyi olur
For when I’m a billionaire
Milyoner olacağım güne

Oh oooh oh oooh for when I’m a Billionaire
oh oooh oh oooh milyoner olunca
Oh oooh oh oooh for when I’m a Billionaire
oh oooh oh oooh milyoner olunca

[Travis "Travie" McCoy]
I’ll be playing basketball with the President
Baskanla basketbol oynayacagim
Dunking on his delegates
Temsilcilerine smaç basacagim
Then I’ll compliment him on his political etiquette
Sonra da ona, onun politik ahlak çerçevesi içinde iltifat edecegim
Toss a couple milli in the air just for the heck of it
Birkaç milimetre havaya firlatacagim, asiri olsun diye
But keep the fives, twentys ? completely separate
Ama beslikleri, yirmilikleri,onluklari ve mallari sakla tamamen ayir
And yeah I’ll be in a whole new tax bracket
Ve evet tüm yeni vergi dilimi içinde olucagim
We in recession but let me take a crack at it
Ekonomik düsüsteyiz ama buna çözüm bulmama izin ver
I’ll probably take whatevers leftjust split it up
Muhtemelen umursamadiklarimi paylastiracagim
So everybody that I love can have a couple bucks
böylelikle sevdigim herkes birkaç dolar alabilcek
And not a single tummy around me would know what hungry was
Çevremdeki hiç bir karin açligi bilmeyecek
Eating good sleeping soundly
iyi yicekler,sesli uyuyacaklar
I know we all have a similar dream
Sanırım hepimizin benzer hayali var
Go in your pocket pull out your wallet
Cebine girmek cüzdanini çikartmak
And put it in the airsing
Ve onu havaya atip sarki söylemek

[Bruno Mars]
I wanna be a billionaire so fricking bad
Milyoner olmayi acayip istiyorum
Buy all of the things I never had
Hiç sahip olmadigim seyleri almayi
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Uh,forbes dergisinin kapaginda olmak istiyorum
Smiling next to Oprahthe Queen
Oprahin ve kraliçenin yaninda gülümsemek istiyorum

Milyoner Klibi :

0 yorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak için yorumla biçiminden ''Anonim'' veya ''Adı - Url '' bölümünü seçin.Adınızı yazıp ''Url'' bölümünü boş bırakın daha sonra yayınlaya tıklayın.
Küfür hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır.

SON EKLENEN ŞARKILAR